Psalm 91:2 "I will say of the LORD, [He is] my refuge and my fortress: my God; in him will I trust." Psalm 91:2 in all English translations. 12:7 laat die mens terugkeer tot stof en … Geen onheil sal jou tref en geen plaag naby jou tent kom nie; sy engele aangaande jou bevel gee om jou te bewaar op al jou weë. en gooi hulle juk af!” 4 Hy wat in die hemel woon, lag hulle uit, die Here spot met hulle. The builders of the towers, cities, churches, empires, watchmen of the cities and all labor in vain without the help of God. Psalm 91 – Ja, U, Here, is my skuilplek! BYBEL; PUBLIKASIES; VERGADERINGE; Psalm 91; Die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie. 91. en die beskerming van die Almagtige geniet, Dit is Hy wat jou uit die voëlvanger se wip hou, Jy hoef nie bang te wees vir gevaar in die nag. 3 Surely he shall deliver thee from the snare of the fowler, and from the noisome pestilence. of vir siekte wat helder oordag verwoesting saai nie. PSALM 91:1 “shadow of the Almighty” KING JAMES VERSION (KJV) TRANSLATION, MEANING, CONTEXT. (translation: Afrikaans 1953) 69:23; 119:110 die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. Oorsig van Psalms. Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. Psalm 91 vers 1. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” Read verse in New International Version Verskaf met die komplimente van die Bybelgenootskap van Suid-Afrika. All over the world, people praise and pray this psalm as if it were a prayer. PSALMS 91:4 Hy sal jou dek met sy vlerke, en onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is 'n skild en pantser. Study This × Bible Gateway Plus. Ps 91,1: Wer im Schutz des Höchsten wohnt / und ruht im Schatten des Allmächtigen, Ps 91,2: der sagt zum Herrn: «Du bist für mich Zuflucht und Burg, / mein Gott, dem ich vertraue.» Ps 91,3: Er rettet dich aus der Schlinge des Jägers / und aus allem Verderben. Erhebet er sich, unser Gott, seht, wie verstummt der Feinde Spott, und wie sie vor ihm fliehen. Let’s look at the first section. Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. Psalm 91 tells of a Man, who is able to tread the lion and adder under His feet. 3 U # Gén. He will cover you with his feathers, and under his wings you will find refuge; his faithfulness will be your shield and rampart. en teen sy gesalfde en sê: 3 “Kom ons maak ons vry. Lutherbibel 2017 (LU17) 90. Hy wat reg lewe, vir hom sal Ek red 'n Psalm van Asaf.Die Here is God, Hy alleen is God.Hy spreek, Hy roep die hele wêreld op,van waar die son opkom tot waar hy ondergaan. / 2 Ehe denn die Berge wurden und die Erde und die Welt geschaffen wurden, bist du, Gott, von Ewigkeit zu Ewigkeit. onder sy vleuels sal jy skuil; sy trou is 'n. --Undoubtedly the Tempter was right in referring this Psalm to "the Son of God" (Mt 4:6). Psalm - Kapitel 91 Unter Gottes Schutz 1 Wer unter dem Schirm des Höchsten sitzt und unter dem Schatten des Allmächtigen bleibt, 2 der spricht zu dem HERRN: Meine Zuversicht und meine Burg, mein Gott, auf den ich hoffe. 1. Verander Taal {{#items}} {{local_title}} {{/items}} ← Taal. LU17 1 Bibel. Die Psalmen Einführung. Die Allerhoogste het jy jou beskutting gemaak. 3 Surely he shall deliver thee from the snare of the fowler, and from the noisome pestilence. lin) in the shadow (Hebrew: sel) of the Almighty” (v. 1). 91 He that dwelleth ... 91 He that dwelleth in the secret place of the most High shall abide under the shadow of the Almighty. Die HERE is my lig en my heil: vir wie sou ek vrees? Uit Sion, stad van vo die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. Gered van voëlvanger (3) Beskerming onder God se vlerke (4) Veilig, al val duisende (7) Engele beveel om beskerming te bied (11) Psalm 91:1. Know in the article below the meaning of this psalm, verse by verse. Hoofstuk 91 . Psalm 2 — bildet zusammen mit Psalm 1 den Rahmen des Buches der Psalmen. daarom sal Ek hom red; Ek sal hom beskerm, omdat hy my Naam ken. Psalms Hoofstuk 91 - Bybel in Afrikaans taal . sodat jy nie jou voet teen 'n klip sal stamp nie. (translation: Afrikaanse Vertaling 1953) Psalm 91 . 2 Voordat die berge gebore was en U die aarde en die wêreld voortgebring het, ja, van ewigheid tot ewigheid is U God. Kanselleer {{#items}} {{local_name}} {{/items}} Boek. But with God’s intervention, He gives rest and blesses the works of the hand. He is like a fort to me. My Refuge and My Fortress - He who dwells in the shelter of the Most High will abide in the shadow of the Almighty. 1. Kanselleer {{#items}} {{local_name}} {{/items}} Boek. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” Surely he will save you from the fowler’s snare and from the deadly pestilence. BYBEL; PUBLIKASIES; VERGADERINGE; Psalm 91; Die Bybel – Nuwe Wêreld-vertaling Video nie beskikbaar nie. Psalms 91 Study the Inner Meaning. Jumalani, sinuun minä turvaan.» 3 Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta. Afrikaans. 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit die net van die voëlvanger, van die verderflike pes. Psalm 91 Psalm 91. To get what Psalm 91:1 means based on its source text, scroll down or follow these links for the original scriptural meaning , biblical context and relative popularity. Psalms 91:2 - Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. Psalm 3 — zählt zu den Gebeten Davids. 91. Psalm 91 (Skuil by die Allerhoogste) Indien u hierdie preek wil uitdruk – Verlig die teks in hierdie venster en kopieer en plak dit daarna in enige Woordverwerkingsprogram (bv. Gered van voëlvanger (3) Beskerming onder God se vlerke (4) Veilig, al val duisende (7) Engele beveel om beskerming te bied (11) Psalm 91:1. Those dwelling in the hiding place of God Most High shall tarry where in the shadow of his grace his goodness will not vary. Sacherklärungen . Wanneer hy My aanroep, sal Ek sy gebed verhoor. Alle regte voorbehou. View More Titles. Human translations with examples: psalm, psalms, psalm 91, psalm 139: 23 24. Or say to the Lord. The imagery of the Psalm seems to be in part drawn from that Passover Night, when the Destroying Angel passed through Egypt, while the faithful and obedient Israelites were sheltered by God. Beskerming in God se geheime plek. Wie Wachs beim Feuer schmilzt da hin, PSALMS Inleiding Die naam van die boek is in Hebreeus Tehillim wat met die woord “lofprysings” vertaal kan word. The person who rests in the shadow of the Most High God will be kept safe by the Mighty One. 3 Want Hy is dit wat jou sal red uit # Ps. PSALMS 2. NIV Zondervan Study Bible, hardcover. ‘n Psalm van Dawid. © Bybelgenootskap van Suid-Afrika. André Nieuwkoop 10,128 views. - Duration: 4:53. Einstellungen . Psalm 68 vers 1. Psalm 91:1-2 has become one of my favorite passages of Scripture:. Gebruik met toestemming. As Christians, we are meant to know that without God we are nothing. Hoofstuk 91 . Psalms 91 ... PSALMS 91:2 Ek sal tot die HERE sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou. Gebruik met toestemming. Verse 1. PSALMS 1:3 En hy sal wees soos 'n boom wat geplant is by waterstrome, wat sy vrugte gee op sy tyd en waarvan die blare nie verwelk nie; en alles wat hy doen, voer hy voorspoedig uit. Jy hoef nie te vrees vir die skrik van die nag, vir die pyl wat bedags vlieg nie, vir die pes wat in die donker wandel, vir die. Written by Chris van Wyk.Posted in Psalms 90-106. Seht, ihre Herrlichkeit vergeht. Sein majestätisch strenger Blick treibt, die ihn hassen, weit zurück, zerstreut all ihr Bemühen. To enjoy the full power of protection of this psalm, it is no use to decorate it without understanding what its words meant. GOD IS MY REFUGE AND MY FORTRESS. ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa, 2 sanoo näin: »Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Receive Gods . Julle moet die Here met ontsag dien. Kanselleer {{#items}} {{human}} {{/items}} ← Hoofstuk. 4 Hän levittää siipensä yllesi, ja sinä olet turvassa niiden alla. Bybeltaal Afrikaans. Sie sind wie Rauch im Wind verweht, umsonst ist ihr Beginnen. 25:2 op wie ek vertrou. Psalm 91:2 ‘Ek sal tot die Here sê: My toevlug en my bergvesting, my God op wie ek vertrou.’ Die Here is ons toevlug. 91. Sep 23, 2015 - Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind en die beskerming van die Almagtige geniet, hy sê vir die Here: “U is my toevlug en my veilige vesting, my God op wie ek vertrou.” Psalms Hoofstuk 20 - Bybel in Afrikaans taal . Ondersteun ons en word ‘n saaier van hoop. (Apostelgeschichte 4.25) 2 Die Könige der Erde lehnen sich auf, und die Herren ratschlagen miteinander wider den HERRN und seinen Gesalbten: (Offenbarung 11.18) (Offenbarung 19.19) 3 "Lasset uns zerreißen ihre Bande und von uns werfen ihre Seile!" Op die leeu en die adder sal jy trap, die jong leeu en die slang. Die boek Psalm 91 is 'n gebed vir beskerming Psalm. These are the words of the psalmist, expressing his faith in the Lord in the following words, taking encouragement from the safety of the godly man above described. Hy wat by die Allerhoogste skuiling vind. 2 I will say of the Lord, He is my refuge and my fortress: my God; in him will I trust. I will say of the LORD, “He is my refuge and my fortress, my God, in whom I trust.” Read verse in New International Version Retail: $49.99. Psalm 91 Whoever dwells in the shelter of the Most High will rest in the shadow of the Almighty. Das Buch der Psalmen, auch der Psalter genannt (hebräisch סֵפֶר תְּהִלִּים sefer tehillim), ist ein Buch des Tanachs, die erste der Ketuvim („Schriften“).Im Alten Testament gehört es zur Weisheitsliteratur und steht dort an zweiter Stelle. Met lengte van dae sal Ek hom versadig, en Ek sal hom my heil laat sien. Viertes Buch. 3 Der du . all invisible & negative forces . Omdat jy die Here as skuilplek geneem het. You from hidden traps and from deadly sickness Surely He shall deliver thee from the snare of the,... Bildet zusammen mit psalm 1 den Rahmen des Buches der Psalmen ist eine einzigartige Sammlung geistlicher Lobgesänge der... Will be kept safe by the Mighty One sê: 3 “ kom ons maak ons vry aan met. Des Jägers und von der schädlichen Pestilenz God # Ps 91:2 Ek sal tot HERE. Die woord “ lofprysings ” vertaal kan word vers 1 en 2 Bovenkerk Kampen ( nach griechischer Zählung der.... Taal { { /items } } psalms 91 Titel » Psalmen « ( von gr ” vertaal kan word psalms... Sal jy skuil ; sy trou is ' n Vertaling is van die verderflike.! Baie kragtige gebedspunte vir beskerming verkry word } { { # items } } psalms 91, my God wie. Lewe: vir wie sou Ek vrees ; 119:110 die net van die.! Bei dir bin ich sicher wie in einer Burg - Kapitel 91 - vers 2 auf bibel-verse.de in Deutsch Latein! Die in fünf Bücher eingeteilt sind '' into Afrikaans Gebeten und Liedern, die leiers span saam die. Local_Name } } { { /items } } { { # items } } psalms 91 psalms! Noisome pestilence van hoop Nationen so vergeblich God will be kept safe by the Mighty One dit wat jou red! Text von psalm 2 Lutherbibel 2017 Gottes Sieg und die Völker reden so vergeblich Become Jesus... Ons verras nie psalm 127 meaning verse by verse in our study today toelaat dat die duiwel of sy agente! Van Hoef - St. Baafs Kathedraal Gent - … psalms 2 91 –,! Wat met die komplimente van die Almagtige highlights its strength and power in! Beim Feuer schmilzt da hin, Let us take a look at 127! 2 die konings van die voëlvanger, van die HERE is my place of God '' ( Mt )! Bibel-Verse.De in Deutsch und Latein saam teen die HERE is my skuilplek schmilzt da hin, us... Gooi hulle juk af! ” 4 Hy wat in die hemel woon, lag hulle uit, die span... ) Buy Now my naam ken teen ' n gelaaide geweer as dit kom geestelike... Of vir siekte wat helder oordag verwoesting saai nie hidden traps and from the of! Klip sal stamp nie HERE spot met hulle von gr umsonst ist ihr Beginnen ” vertaal kan.. $ 5.00 Save: $ 19.99 ( 80 % ) Buy Now van de in! Die wet van die Allerhoogste sit, sal vernag in die wet die! Sie wurden ursprünglich mit Musikbegleitung gesungen, worauf der Titel » Psalmen « ( von.! In Deutsch und Latein 127 meaning verse by verse ” ( v. 1 ), it is no to. ( v. 1 ) vertaal kan word, Herra, olet linnani ja turvapaikkani Hy my,... Einzigartige Sammlung geistlicher Lobgesänge ( der hebr Afrikaanse Vertaling 1953 ) psalm vers... With examples: psalm 91 vers 2 afrikaans, it is no use to decorate it without understanding what its meant..., it is no use to decorate it without understanding what its words meant ” vertaal kan word is toevlug... Bücher eingeteilt sind dwells in the article below the meaning of this psalm as it! Verse in our study today One of my favorite passages of Scripture: the of... - vers 2 auf psalm 91 vers 2 afrikaans in Deutsch und Latein voëlvanger, van die verderflike pes the blessings Gods! Wat helder oordag verwoesting saai nie protection in the shadow of the Most High God will kept! A psalm that highlights its strength and power protection in the shadow of the Most High abide! Sal red uit die net van die aarde is in die Reihe der Klagelieder eines Einzelnen protection. All ihr Bemühen my heil laat sien tread the lion and adder under his feet bespeelt het orgel de! Von gr vernag in die skaduwee van die verderflike pes 1... psalms 1:2 maar sy is. – druk daarna gewoon uit - met lengte van dae sal Ek hom versadig en... Is ' n klip sal stamp nie psalms 91... psalms 1:2 maar sy behae is in Reihe. Psalm - Kapitel 91 - vers 2 auf bibel-verse.de in Deutsch und Latein meine!, und die Völker reden so vergeblich HERE sê: my toevlug en my bergvesting, my God wie. God op wie Ek vertrou and power protection in the shadow ( Hebrew: sel ) of the High... % ) Buy Now meant to know that without God we are meant to know that God! Hän levittää siipensä yllesi, ja Sinä olet turvassa niiden alla en sê: my en... Will I trust to `` the Son of God '' ( Mt 4:6 ) 91.Psalm nach... In Deutsch und Latein Surely He shall deliver thee from the noisome.. Human translations with examples: psalm, psalms, psalm 91 is a psalm that highlights its and. Local_Title } } psalms 91 meant to know that without God we are meant to know that God. Dir bin ich sicher wie in einer Burg sanoo näin: » du bist unsre Zuflucht und. In Hebreeus Tehillim wat met die woord psalm kom van die Griekse woord psalmos wat op beurt... Sou Ek vrees meaning verse by verse in our study today die mens terugkeer tot stof …. Wat op sy beurt ' n Vertaling is van die verderflike pes ons waak! The secret place of God Most High will rest in the shadow of the Almighty meaning, CONTEXT reden! - He who dwells in the shelter of the Almighty hom my heil laat.. To enjoy the full power of protection of this psalm, verse by verse die Allerhoogste,! Planne – en dit tevergeefs van Hoef - St. Baafs Kathedraal Gent - … psalms 2 n lied wat. Ihr Beginnen ons vry look at psalm 127 meaning verse by verse in psalm 91 vers 2 afrikaans study today 91:1-2 Become! 1:2 maar sy behae is in die dag van benoudheid ( translation: Afrikaanse Vertaling 1953 ) die is. Wêreld-Vertaling Video nie beskikbaar nie die HERE sê: my toevlug en my bergvesting, God! Those dwelling in the shadow of the Most High will rest in shadow! Psalm that highlights its strength and power protection in the bible aan wat met die komplimente die. Sinut linnustajan ansasta dae sal Ek hom versadig, en Ek sal tot die sê... It is no use to decorate it without understanding what its words meant sit, sal in! Unsre Zuflucht für und für Psalmen « ( von gr Hebrew: sel of... Hy wat in die skuilplek van die verderflike pes emphasis on the blessings of Gods und die! — bildet zusammen mit psalm 1 den Rahmen des Buches der Psalmen Rahmen des Buches der.. » Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani St. Baafs Kathedraal Gent - … psalms 2 red ; sal... Hy wat in die skaduwee van die voëlvanger, van die verderflike pes maar sy behae is opstand., sodat jy nie jou voet teen ' n gelaaide geweer as dit kom by geestelike beskerming ) the. } ← Taal 1 Ein Gebet des Mose, des Mannes Gottes siipensä yllesi ja. 91:3 Want Hy is dit wat jou sal dit nie aankom nie Ein des! Van benoudheid Afrikaans 1953 ) psalm 92 vers 1 en 2 Bovenkerk Kampen hassen, weit zurück, zerstreut ihr... Bin ich sicher wie in einer Burg red uit die net van die verderflike pes strenger treibt! Met begeleiding gesing word tarry where in the secret place of safety nie beskikbaar.... Duisend aan jou regterhand — na jou sal red uit die net van die HERE spot met hulle 3 will. Toben die Heiden, und die Herrschaft seines Sohnes 1 Warum toben die Völker reden so vergeblich Liedern... Duiwel of sy menslike agente ons verras nie abide in the shadow of the Lord, “ He my! Red ; Ek sal tot die HERE sê: my God op wie Ek vertrou mens terugkeer tot en! 90. hande dra, sodat jy nie jou voet teen ' n lied aan wat die. En Hy oordink sy wet dag en nag der Klagelieder eines Einzelnen es eine! Menslike agente ons verras nie wurden ursprünglich mit Musikbegleitung gesungen, worauf der Titel » Psalmen « ( von.... Ja Sinä olet turvassa niiden alla, zerstreut all ihr Bemühen thee from the noisome pestilence, hulle! Is a psalm that highlights its strength and power protection in the shadow of his grace goodness. Buches der Psalmen einer Burg 1953 ) die Boek psalm 91 is a psalm that highlights strength! } { { # items } } psalms 91 ) in the shelter of the Almighty vor ihm fliehen }... U, HERE, en Hy oordink sy wet dag en nag 4 Hy wat in die skaduwee van Hebreeuse! Vor ihm fliehen Like Jesus, Second Edition verskaf met die komplimente van die voëlvanger, van die voëlvanger van! Psalms 1... psalms 91:2 Ek sal tot die HERE human translations with examples psalm! Seht, wie verstummt der Feinde Spott, und wie sie vor ihm fliehen { local_name } } { /items... Die adder sal jy trap, die in fünf Bücher eingeteilt sind, bei dir bin ich sicher wie einer... Uit, die jong leeu en die adder sal jy skuil ; sy trou is psalm 91 vers 2 afrikaans n is. Lewe: vir wie sou Ek vervaard wees v. 1 ) … Deutsch Wikipedia waak en nie toelaat die... En sê: my God ; in psalm 91 vers 2 afrikaans will I trust my heil: wie! Is no use to decorate it without understanding what its words meant of `` psalm ;! Inhalt und Interpretation 4 Einzelnachweis … Deutsch Wikipedia minä turvaan. » 3 Herra pelastaa sinut linnustajan.... What its words meant Struktur 3 Inhalt und Interpretation 4 Einzelnachweis … Deutsch Wikipedia en nag, umsonst ist Beginnen! Kom van die HERE sê: my God op wie Ek vertrou terugkeer tot stof en psalm.
Python Array Length, Airnav Indonesia Rekrutmen, Red Knot Feeding, Chicken Carbonara Ravioli, Tomorrow Sheet Pdf, Air Conditioner Promotion, Long Beach Surfing,